Prístup

Hrad sa nachádza v malebnej krasovej oblasti v prírodnej rezervácii Slopy v prevažne borovicovom poraste alebo listanatom poraste nad Dobrovodskou kotlinou. Prístup je možný z viacerých smerov:

z Dobrej Vody: Z autobusovej zastávky pri kostole po červenej značke popri fare s pamätnou tabuľou a izbou Jána Hollého cez cintorín s jeho hrobom v hornej časti vľavo. Krasovou oblasťou popri židovskom cintoríne asi 15 minút na odbočku k hradu.

Viac však odporúčam zaviesť sa ráno vlakom do Hradišťa pod Vrátnom (resp. o zastávku ďalej do Brezovej pod Bradlom). Z Bratislavy odchádza vlak do Kútov 5:54, kde je prípoj do Jablonice (táto cesta je použiteľná aj na hrad Korlátka). Z Jablonice ide motorák do Brezovej pod Bradlom.

z Hradišťa pod Vrátnom: Zo železničnej zastávky po modrej značke bezvodou dolinou do kopca na rázcestie s čevenou značkou. Odtiaľ Po červenej cez vrch Slopy asi 30 minút k odbočke k hradu (v borovicovom lese).

z Brezovej pod Bradlom: Od stanice na červenú značku a po nej dolinou na juh. Po asi 20 minútach značka vystúpi na hrebeň a pokračuje až k hradu. Možné je pokračovať aj po asfaltovej ceste dolinou do Dobrej Vody.